gildeshotters

S
Special K 03/11/2005 11:21
193.191.138.*

Wanneer gaan we nog eens karten?

Het is al een tijdje geleden dat we nog eens met de Gildeshotters en supporters gingen karten. En nochtans is het tof om in zo'n klein karreke te racen tegen de klok en tegen mede-karters, allez, voor zover je voorwiel niet loskomt, hé Evert? Dus: wie is er geïnteresseerd om binnenkort weer ne keer achter het stuur te kruipen van een kart en het gaspedaal te teisteren?

Datumvoorstellen:

- zondag 13 november of

- zaterdag 19 november of

- zondag 27 november (de 27e spelen jullie thuis tegen Evergem, dan kunnen we misschien samen iets gaan eten en daarna karten?)

Laat iets weten + voorkeur voor welke datum.

Groetjes,

Special K.

P.S. Wouter, waar was dat nu ook weer dat we vorige keer zijn gaan karten? In Puurs?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

E
Egbert 03/11/2005 11:52
84.194.161.*
Ik wil zeker gaan karten! Had dat ook al eens gedacht om dat voor te stellen... 13 november gaat niet voor Evert en mij (dus helaas geen leute over loskomende voorwielen ). We gaan fietsen in Sicilië in die periode. 19/11 en 27/11 ok voor mij persoonlijk!

W
willienr4 03/11/2005 23:38
213.224.8*
voor mij lijkt 27 november het best na de zesdaagse ideaal met een stuk in mijn botten

W
WouterVC 04/11/2005 20:01
81.83.133.*
Ja, dat was in Puurs.

Heb daar trouwens nog 2 vrijkaarten voor. Eén voor mezelf, en één voor diegene die mij het best oraal bevredigd. (Vince heeft eigenlijk op voorhand al gewonnen. ).

W
WouterVC 04/11/2005 20:02
81.83.133.*
Help, ik wil kunnen edit-en. Hierboven moest staan "best oraal bevredigT"...

W
willienr4 05/11/2005 00:50
213.224.9.*
of het is een indicatie dat ge het al eens met hem gedaan hebt

W
willienr4 14/11/2005 22:51
213.118.243.*
wie neemt de organisatie van dit evenement op zich ?

V
Vince 22/11/2005 11:48
62.189.217*
Schandalig! Er wordt weer volop geroddeld (over mij ook!) en ik kon het niet eens lezen!

Er gaan er enkele zich mogen verwachten aan ram-acties zondag

W
WouterVC 24/11/2005 18:44
81.83.143.*
Ooooo... Vince gaat rammen en ik ben er niet bij... :<

S
Special K 28/11/2005 11:40
193.191.138.*
Hier nog een klein verslag van de karting: op het uur van afspraak kwamen 10 enthousiastelingen opdagen. Twee weliswaar half gehandicapt, met een stijve... nek - maar dat kon alleen maar meer voordeel opleveren voor de zwakkere racers van de groep (het zou vechten worden voor die laatste plaats!)
Eenmaal in Kortrijk aangekomen werden we aan de balie bijna ons drinkgeld afgetroggeld - typisch voor die West-Vlamingen! Om 16u30 was het zover: pakjes aantrekken, helmen opzetten, de kart inkruipen en de piste opzoeven.
Na de 12 minuten chrono waar iedereen kon kennismaken met het parcours en zich al eens goed kon laten gaan, startten we in een strikte volgorde aan de mini-grand-prix: eerst Pieter Vanhooymissen, dan Stefaan Mortier, vervolgens Jeroen, Bart, Egbert, Willy, Vince, ik, Tim en Evert.
Het is uiteindelijk een toffe race geworden, waarbij sommigen nogmaals hun status van "gevaar op de weg" bevestigden! Gelukkig voor sommige achterkomers, minder plezant voor de koprijders was de stillegging van de race omwille van de kapotte band van Vince. Deze keer was het dus Evert niet die met zo'n probleem te kampen had. Alhoewel ondergetekende hem ook eens is voorbijgevlogen toen hij met een mankement aan de kant stond.
Soit, na de 12minuten durende race moesten we terug de pits in en tot grote spijt van sommige kart-piloten stonden er ons geen pitpoezen op te wachten. Op naar de prijsuitreiking dan maar. Als nummer 10 was Vince geëindigd, nr 9 Evert, nr 8 ondergetekende (die dus de eer van het vrouwelijk geslacht heeft hoog gehouden!! Geen dank, dames, geen dank!), nr 7 Pieter (die eigenlijk vrij vlug zijn pole position kwijt is geraakt door een pirouette te maken), nr 6 Tim, nr 5 Willy, nr 4 Jeroen, nr 3 Egbert, nr 2 Stefaan en de winnaar van de race was het meest verdienstelijke lid van vorig seizoen: Bart! Hij heeft dan ook serieus mogen tracteren...
Enfin, het was een fijne namiddag en - ook al zeg ik het zelf - een initiatief dat voor herhaling vatbaar is! Dus bedankt aan mezelf voor het idee en bedankt aan Jeroen voor de organisatie!

W
willie4 04/12/2005 16:07
213.118.220.*
sjalom klaartje (nu goed), heb ik hiermee uw nood aan zelfbevestiging inzake uw vertrouwen mee ingelost?

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |